معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

رزمایش مواسات عرصه نوپدید، تبلیغ جهادی روحانیون است

رزمایش مواسات عرصه نوپدید، تبلیغ جهادی روحانیون است

به گزارش جاویدانی معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینكه خدمات اجتماعی محور فعالیتهای تبلیغی مبلغان در رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری است اظهار داشت: «رزمایش مواسات» عرصه نوپدید، تبلیغ جهادی روحانیون است.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام مصطفی جلالی با اشاره به این مورد كه «رزمایش مواسات» عرصه های نوپدیدی را در حوزه تبلیغ اسلام ناب به وجود می آورد اظهار نمود: با عنایت به شرایط و محدودیت های به وجود آمده به دلیل انتشار ویروس كرونا؛ سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغین و روحانیون را در ماه مبارك رمضان متوقف كرد؛ اما با فتح باب جدیدی در این ماه پربركت، رسالت خویش را دنبال می كند.
جلالی با اشاره به روایت امام صادق ضد السلام كه فرمودند: « تَقَرَّبُوا إِلَی اللَّهِ تَعَالَی بِمُوَاسَاةِ إِخْوَانِكُمْ» عنوان كرد: همانگونه كه یكی از علل انجام فرائض معنوی تقرب به خداست، هزاران نفر از طلاب و روحانیون و مبلغین حاضر در روستاها، محله ها و شهرهای سراسر كشور خدمات اجتماعی را محور فعالیت تبلیغی خود قرار می دهند. این راه ادامه ی فعالیتهای تبلیغی است و «رزمایش مواسات» با نیت تقرب به خدا انجام می شود كه از اهداف روزه داران و مجاهدان ماه رمضان است.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با تاكید بر اینكه حضور حداكثری و میدان داری نقش آفرینانه علما و روحانیون در ابتلائات جوامع در تاریخ مشهود و مسبوق به سابقه است خاطرنشان كرد: با شیوع بیماری كرونا مبلغان به میدان آمدند و نشان دادند میراث دار مجاهدت های خاندان علیهم السلام هستند و خویش را در مركز خطر قرار دادند.
جلالی با بیان این مطلب كه می بایست از نسیم و جذبه رحمت الهی در ماه مبارك رمضان تنفس و تجدید قوا كرد افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در اقدامی كنشگرانه با سازماندهی روحانیون و مبلغان در روزهای ماه مبارك رمضان و گسترش فعالیتهای این شبكه تبلیغی عظیم در فضای مجازی، در نظر دارد تبلیغ در این حوزه را گسترش دهد و به شكل جدی پیگیری می كند.
وی ادامه داد: ماه مبارك رمضان فرصت مناسبی است كه روحانیون و مبلغین بیشتر از پیش به فضای مجازی و فرصت ها و تهدیدهایش اشراف پیدا كنند و ان شاءالله این ماه با بهرمندی كامل از ابزار رسانه ای، ماهی معنوی تر و پرتوشه تر برای مردم خواهد بود.
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی در انتهای سخنان خود تصریح كرد: هدف ما بازگشایی مساجد و بقاع متبركه است اما تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با كرونا هستیم و این برنامه متناسب با فضای فاصله گذاری اجتماعی طراحی شده است و اگر تغییرات بخشی یا ملی در برنامه ی ستاد ملی مبارزه با كرونا ایجاد شود برنامه های تبلیغی هم تنوع بیشتری پیدا خواهد نمود.



1399/01/28
13:24:18
5.0 / 5
2963
تگهای خبر: تبلیغات اسلامی , خدمات , طراحی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
جاویدانی