از سوی انتشارات ادبیان روز منتشر شد

درآمدی بر مدیریت شبكه های اجتماعی و كسب و كارهای پلتفرمی

درآمدی بر مدیریت شبكه های اجتماعی و كسب و كارهای پلتفرمی

به گزارش جاویدانی كتاب درآمدی بر مدیریت شبكه های اجتماعی و كسب و كارهای پلتفرمی از جانب انتشارات ادبیان روز به قلم یك عضو هیأت علمی دانشگاه تهران منتشر گردید.


به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، كتاب «درآمدی بر مدیریت شبكه های اجتماعی و كسب و كارهای پلتفرمی» نوشته داتیس خواجه ئیان، عضو هیأت علمی دانشگاه تهران است، او متخصص در رشته مدیریت رسانه است و كتاب اخیرش شامل هشت فصل اصلی است. پلت فرم ها و تحول در كسب و كار، مفاهیم پایه های پلت فرم ها، طراحی مفهوم پلتفرم، مدل موشك برای تحلیل كسب و كارهای پلتفرمی، مراحل حیات پلت فرم ها، استراتژی های راه اندازی پلت فرم ها، مدلهای درآمدی بر پایه اثر شبكه ای و چارچوب توسعه پلت فرم ها: ایجاد، پالایش، سفارشی سازی، مصرف عناوین هشت فصل این كتاب هستند. نویسنده این كتاب پیش از انتشار كامل این كتاب، نسخه ای پیش نویس را هم منتشر نموده بود كه از اینجا قابل دسترسی است.

1398/06/15
12:00:14
5.0 / 5
4591
تگهای خبر: دانشگاه , طراحی , كسب و كار , متخصص
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
جاویدانی