مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار گردید

مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت سردار سلیمانی برگزار گردید

به گزارش جاویدانی ایسنا/قم مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) و بزرگداشت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار گردید.


مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی شامگاه دوشنبه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار گردید.
تعدادی از هنرمندان همچون مسعود نجابتی گرافیست برجسته، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، فعالان فرهنگی و عرصه رسانه، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.
حجت‎الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه در این مراسم درباره جایگاه بی نظیر حضرت زهرا(س) نزد معصومین و مشكلاتی كه حضرت زهرا(س) در زمینه ولایت مداری متحمل شدند سخنرانی كرد.
رسالت بوذری در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت، شعرخوانی صابر خراسانی و مدیحه سرایی جواد مقدم از مداحان اهل بیت(ع) هم از دیگر بخش های این مراسم سوگواری بود.
مصطفی صابر خراسانی شاعر خاندان (ع) با اشاره به جایگاه و اهمیت معصومین(ع) اظهار داشت: روز تاسوعا بعد از اتمام برنامه خانمی نزد من آمد و دست به لباسم كشید و گفت شنیدم شما از امام رضا (ع) می خوانید كه به وی گفتم درست است.آن خانم گفت مسیحی است ولی هر بار مشكلی در زندگی پیش می آید و گره ای در كارش ایجاد می‎شود حاجتش را از امام رضا(ع) می خواهد.



5.0 / 5
4216
1398/11/01
17:25:59
تگهای خبر: زندگی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
جاویدانی