در پیامی؛

روحانی شهادت رمضانعلی صحرایی جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت

روحانی شهادت رمضانعلی صحرایی جانباز دفاع مقدس را تسلیت گفت

جاویدانی: رئیس جمهور در پیامی شهادت سردار جانباز رمضانعلی صحرایی كه بتازگی به سبب مجروحیت شیمیایی به شهادت رسیده است را تسلیت گفت.



به گزارش جاویدانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور در پیامی با تسلیت شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز «رمضانعلی صحرایی»، از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.
متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت اسوه مقاومت و سلحشوری سردار جانباز رمضانعلی صحرایی باعث تأثر و تألم فراوان شد.
این مبارز خستگی ناپذیر، از دوران جوانی در نهضت امام خمینی(ره) و بعد از آن در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی بخصوص در دوران سرنوشت ساز دفاع مقدس همواره حضوری درخشان و تأثیرگذار داشت.
این فرمانده دلاور پس از جانبازی هم سال ها رنج ناشی از مجروحیت و عوارض شیمیایی را با سربلندی و اخلاص تحمل کرد و به کاروان شهدای والامقام پیوست تا یاد و راهش الگو و راهنمایی برای آیندگان باشد.
اینجانب ضایعه وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن شهید گرانقدر علو درجات و همجواری با حضرت سیدالشهداء(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


منبع:

5.0 / 5
870
1399/08/18
20:50:26
تگهای خبر: سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
جاویدانی