۱۷ آذرماه؛

كتاب نا زندگی نامه ی شهید سید محمدباقر صدر رونمایی می شود

كتاب نا زندگی نامه ی شهید سید محمدباقر صدر رونمایی می شود

به گزارش جاویدانی کتاب نا، زندگی نامه‌ی شهید سید محمدباقر صدر، نوشته‌ی مریم برادران ۱۷ آذرماه از راه فضای مجازی رونمایی می شود.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، آئین رونمایی از کتاب «نا»، زندگی نامه‌ی شهید سید محمدباقر صدر، نوشته‌ی مریم برادران از جانب پژوهشگاه شهید صدر و با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی برگزار می گردد.
در این مراسم که در اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی و با اجرای شهرام شکیبا برگزار می شود، آیت الله احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری، بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی، مسعود معینی پور مدیر شبکه‌ی چهار سیما و مریم برادران نویسنده کتاب حضور خواهند داشت و به عرضه نظر و بررسی کتاب خواهند پرداخت.
گفتنی است کتاب «نا»، جدید ترین اثر پژوهشگاه تخصصی شهید صدر درباره زندگی و زمانه‌ی این شهید والامقام است که در چارچوب زندگی نامه داستانی با قلم سرکار خانم برادران چاپ و انتشار یافته است. این کتاب که اولین بار در آبان ماه ۱۳۹۹ به چاپ رسید اینک چاپ چهارم آن روانه بازار کتاب شده است.
مریم برادران کوشیده این روایت، کتاب بلند و پرحجمی نباشد، اما داستانی جامع همراه با جزئیات فراوان را روایت کرده که از ارتباطات خانوادگی گرفته تا مبارزات سیاسی و فعالیتهای علمی و… را در بر می گیرد.
نا روایت های بی روحِ تاریخی را در چارچوب و زبان داستان روایت کرده، ولی درعین حال حقیقت است و اغراقگری و خیال پردازی ندارد. همه‌ی جزئیات این کتاب دارای مستندات تاریخی و تأیید از جانب همسر و دیگر اعضای خانواده‌ی شهید صدر است.
یادآور می شود آئین رونمایی کتاب نا روز دوشنبه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در اندیشگاه فرهنگی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، واقع در اتوبان حقانی (غرب به شرق)، خروجی کتابخانه ملی برگزار می شود.
همچنین این مراسم به صورت زنده از صفحه‌ی رسمی اینستاگرام پژوهشگاه شهید صدر و صفحه‌ی اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی پخش خواهد شد.








منبع:

5.0 / 5
790
1399/09/15
19:44:42
تگهای خبر: بازار , زندگی , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
جاویدانی