سازمان تبلیغات اسلامی باید درقبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، طرح داشته باشد

سازمان تبلیغات اسلامی باید درقبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، طرح داشته باشد

جاویدانی: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینكه باید درقبال آفاق تمدنی پیش روی انقلاب موظف باشیم اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی باید درقبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، طرح داشته باشد.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی در گردهمایی مدیران فرهنگی و مسئولان طرح و برنامه ادارات كل تبلیغات اسلامی كه بامداد امروز در سالن همایش های سازمان دارالقرآن انجام شد اظهار نمود: ما باید درقبال آفاق تمدنی كه پیش روی این نهضت و انقلاب است و محورهای محتوایی بیانیه گام دوم خودرا موظف و ملتزم بدانیم تا با این بیانیه برخورد شعاری نشود.
وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی باید در قبال چشم اندازِ چشم نواز تمدنی كه پیش روی انقلاب اسلامی ایران است و ان شاءالله به سمت آن حركت می كنیم؛ خودرا موظف بداند. باید مشخص شود كه سازمان برای این افق های تمدنی پیش روی انقلاب چه می خواهد انجام دهد.
قمی افزود: یكی از مواردی كه باید بطور ویژه به آن پرداخته شود پیام تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی است. باید مشخص شود این سازمان چه حرف نویی برای امروز این جامعه، مردم و جوانان دارد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره كرد: امروز در سازمان تبلیغات اسلامی باید به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت بطور ویژه بپردازیم. انقلاب اسلامی یك مصاف؛ نبرد، هجوم و كارزار بزرگ تمدنی را آغاز نموده است و یك مبارزه سخت را در پیش دارد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در خیلی از معیارها تقویت شده و دشمن تمدنیِ ما در محورهای مهمی تضعیف شده است. در این شرایط تشخیص پیامی كه در این راه مفید باشد حائز اهمیت می باشد. این موضوعی است كه در این گونه نشست ها باید مورد بررسی قرار بگیرد.
قمی با بیان این مساله كه آرایش سازمانی سازمان تبلیغات اسلامی باید بازخوانی و باز طراحی شود اشاره كرد: نحوه برنامه ریزی ها و نوع تعاملات با عناصر خودجوش و مردمی كه در حوزه فرهنگ فعالیت دارند باید ارتقا یابد و فعالیت های مؤثر پر و فایده ای كه قبل از این در سازمان انجام شده باید تقویت و اشتباهات اصلاح و نقاط ضعف برطرف شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در انتهای سخنان خود با تاكید بر این مساله كه سازمان تبلیغات اسلامی باید در قبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت طرح داشته باشد یاد آور شد: مبلغان باید در مورد یك سبك زندگی، شخصیت، نظام آموزشی، معماری و هویت برتر برای جامعه گفتمان و طرح داشته باشند و سازمان تبلیغاتی كه به آفاق تمدنی ناظر است حتماً محتوای فاخرتر، غنی تر از آنچه كه قبل از این داشته را عرضه می كند. تعامل با مساجد، هیئات مذهبی و معلمان باید بیشتر از گذشته شود.



5.0 / 5
4284
1397/12/11
17:45:53
تگهای خبر: تبلیغات اسلامی , فرهنگ , قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
جاویدانی