به خاطر ویروس كرونا و رعایت قرنطینه؛

خانه كتاب اطلاعات كتابفروشی های كشور را منتشر نمود

خانه كتاب اطلاعات كتابفروشی های كشور را منتشر نمود

به گزارش جاویدانی پایگاه اینترنتی موسسه خانه كتاب، به علت انتشار ویروس كرونا و رعایت قرنطینه، لیست و اطلاعات مربوط به كتابفروشی های سراسر كشور را منتشر نمود.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، با انتشار ویروس كرونا در كشور و ضرورت حفظ نكات بهداشتی و رعایت سفارش های ستاد ملی مدیریت كرونا در خصوص ماندن هموطنان در خانه، هرچند رفتن به كتابفروشی ها كاهش داشته است، اما زمان مناسبی برای خواندن كتاب های مورد علاقه فراهم گشته است و كتابخوانی می تواند در روزهای حضور افراد در منزل مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
بنابراین برای تهیه كتاب های مورد نیاز و عدم خروج از منزل، علاقه مندان به كتاب می توانند با رفتن به پایگاه اینترنتی ketab.ir در قسمت بانكهای اطلاعاتی و منوی كتابفروشی ها به لیست كتابفروشی های سراسر كشور دسترسی پیدا كنند.
فهرست كتابفروشی ها به تفكیك استان و شهر در پایگاه اینترنتی خانه كتاب قابل مشاهده می باشد و علاقه مندان می توانند طی تماس با كتابفروشی موردنظر خود، كتاب یا كتاب های مورد نیاز خویش را سفارش دهند.
این میان برخی ناشران و كتابفروشی ها با برگزاری مسابقه كتابخوانی مجازی، فروش ویژه و ارسال مجانی كتاب برای تشویق و ترغیب مخاطبان تلاش می كنند.

5.0 / 5
3180
1398/12/21
23:51:37
تگهای خبر: اینترنت , فروش , كتاب , مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
جاویدانی