با پیشنهاد نهاد كتابخانه ها؛

فراخوان مسابقه طراحی آثار حجمی با مبحث كتاب منتشر گردید

فراخوان مسابقه طراحی آثار حجمی با مبحث كتاب منتشر گردید

جاویدانی: فراخوان مسابقه طراحی آثار حجمی با مبحث كتاب و خواندن با پیشنهاد نهاد كتابخانه های عمومی كشور، توسط سازمان زیباسازی شهر تهران منتشر گردید.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، سازمان زیباسازی شهر تهران به پیشنهاد نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نظر دارد با هدف بهره گیری از هنر مجسمه سازی در ارتقای فرهنگ عمومی، لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جهت اهداف توسعه فرهنگی و تولید سرمایه های هنری در شهر، نسبت به نصب آثار حجمی با مبحث کتاب و خواندن اقدام نماید. ازاین رو در فراخوانی که برای این طرح انتشار یافته، از هنرمندان طراح و مجسمه ساز دعوت شده با عرضه طرح و ایده های خود، در این فراخوان مشارکت کرده و آثار پیشنهادی شان را با رعایت شرایط اعلام شده به این سازمان عرضه کنند.
موضوعات در نظر گرفته شده جهت شرکت در این مسابقه «کتاب»، «خواندن»، «کودکان و کتاب»، «شهر، کتابخانه» و «خواندن» است و علاقه مندان تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند با رفتن به دبیرخانه مسابقه ضمن تکمیل فرم ثبت نام، نسبت به عرضه ماکت حجمی یا طراحی سه بعدی (در مورد پیشنهاداتی که به صورت فایل نرم افزاری عرضه می شوند، درصورت تایید ایده اولیه توسط شورای داوری، عرضه ماکت قبل از صدور رأی قطعی الزامی است)، فایل تصویر با کیفیت از ماکت با فرمت JPG و همینطور رزومه مکتوب و تصویری با فرمت JPG در چارچوب فایل کامپیوتری اقدام نمایند.
در فراخوان این مسابقه تاکید شده که طراحی اثر متناسب با محل پیشنهادی و طراحی محیطی محل نصب و پایه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همینطور داوری و انتخاب آثار برپایه بررسی نگاه هنرمندانه، خلاق و طراحی حرفه ای هنرمند، توسط شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیباسازی انجام می شود و حقوق مادی و معنوی پدیدآورندگان قطعا رعایت خواهد شد. همینطور احراز کپی بودن طرح پیشنهادی هم علاوه بر حذف اثر، در رزومه هنری هنرمند در این سازمان ثبت خواهد شد.
انتخاب مواد و مصالح و روش های اجرا با رعایت مسائل زیست محیطی و نکات HSE مورد توجه و تاکید است و انعقاد قرارداد در زمان و شرایط مناسب بعد از طی فرایند کارشناسی فنی و ارزیابی هزینه های اجرایی، توافق نهایی با هنرمند و تأمین اعتبارات مورد نیاز توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت خواهد گرفت.
ثبت نام و پذیرش طرح صرفاً با رعایت تمام موارد مورد اشاره و زمان تعیین شده در ساعات اداری صورت می پذیرد و نتایج بعد از زمان داوری، در سایت سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام می شود.
علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند به دبیرخانه این رویداد فرهنگی به نشانی تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان جمالی شرقی، مرکز فعالیتهای مجسمه سازی شهر تهران (عمارت عین الدوله) رجوع کنند.

5.0 / 5
2573
1399/03/08
23:17:26
تگهای خبر: حقوق , شركت , طراحی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
جاویدانی