رویداد قرآنی ترنم وحی

رویداد قرآنی ترنم وحی

به گزارش جاویدانی مدیرعامل مؤسسه كشوری مهد قرآن از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ كل قرآن همراه با ترجمه و تدبر “ترنم وحی” در نیمه اول تیر ماه آینده اطلاع داد.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، سید محمود چاوشی چاوشی با اشاره به ثبت نام ۳۰۰ حافظ کل قرآن عضو این مؤسسه از ۱۷ استان کشور خاطرنشان کرد: آزمون کتبی ترجمه و تدبر روز پنجشنبه ۹۹/۴/۵ به صورت همزمان و هماهنگ و آزمون شفاهی حفظ کل قرآن با انجام برنامه ریزی و رعایت موارد بهداشتی از جانب دفاتر مهد قرآن در استانها و در بازه زمانی هفتم تا دوازدهم تیر ماه ۱۳۹۹ در استانها برگزار می شود.
وی با بیان فعالیتهای معاونت آموزش مؤسسه برای آمادگی حفاظ کل برای شرکت در آزمون مرحله استانی تصریح کرد: با همکاری استاد سید مهدی سیف استاد و داور بین المللی قرآن کریم و عضو هیأت علمی مهد قرآن و سایر اساتید برنامه های آموزشی در استودیو مهد آوا تولید شده است که در اختیار حافظان کل قرار می گیرد.
این گزارش حاکیست حافظان کل شرکت کننده عضو مهد قرآن از استان های اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قزوین، قم، کرمان، گلستان، مازندران، مرکزی و یزد هستند.
مرحله کشوری دوازدهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر “ترنم وحی” متعاقباً به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.



5.0 / 5
2536
1399/03/13
23:22:59
تگهای خبر: آموزش , شركت , قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
جاویدانی