شروع به كار سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان كشور

شروع به كار سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان كشور

جاویدانی: جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه های کشور با دبیری دانشگاه صنعتی امیرکبیر شروع به کارکرد.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با هدف ارتقا سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و فراهم آوردن زمینه ای برای انس بیش ازپیش دانشجویان با کلام انسان ساز الهی و مفاهیم تعالی بخش آن، نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و عترت و تشویق نخبگان دینی و قرآنی در محیط دانشگاهی برگزار می گردد.
سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور در سه مرحله دانشگاهی در اردیبهشت ماه، سراسری در مهر ماه و ملی در زمستان ۱۴۰۰ برگزار می گردد.
سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور از شروع اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تمامی دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شروع به کارکرده است.
این جشنواره شامل ۹ بخش و ۴۰ رشته است که در سطح دانشجویان مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برگزار می گردد.
طبق دستورالعمل اجرائی جشنواره برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی) جشنواره در اردیبهشت، خرداد و تیرماه امسال، آزمون رشته های حفظ بخش آوایی و نیز رشته های بخش معارفی، بصورت هم زمان در تیرماه ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.
مهلت دریافت تمامی آثار بخش های هنری، پژوهشی، فناوری و ادبی این جشنواره نیز از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.
برمبنای تصمیم شورای سیاست گذاری این جشنواره، دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعنوان دبیرخانه مرحله سراسری سی و ششمین جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) انتخاب شده است.
همین طور دکتر سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به سمت ریاست و مهندس سید جواد طباطبایی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر بعنوان دبیر ستاد برگزاری جشنواره قرآن و عترت (ع) دانشگاه های سراسر کشور منصوب شده اند.
برمبنای اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره، فایل های تلاوت (تحقیق و ترتیل) برگزیدگان دانشگاهی باید توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تا اول مردادماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه مرحله سراسری (دانشگاه صنعتی امیرکبیر) ارسال شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، متقاضیان شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی به آدرس الکترونیکی farhangi.aut.ac.ir مراجعه کنند.




منبع:

0.0 / 5
1047
1400/02/13
10:42:07
تگهای خبر: الكترونیكی , جشنواره , دانشگاه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
جاویدانی