در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی؛

پویش نذر خون در كتابخانه های عمومی تهران

پویش نذر خون در كتابخانه های عمومی تهران

به گزارش جاویدانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران پویش نذر خون را در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی کتابخانه های عمومی راه اندازی می نماید.



به گزارش جاویدانی به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، به دنبال اعلام اخطار سازمان انتقال خون استان تهران درباره به انتها رسیدن ذخایر خونی، اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران پویش «نذر خون» را در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی کتابخانه های عمومی راه اندازی می نماید.
در پی آغاز این پویش، کتابداران استان تهران که با حضور آگاهانه در رویدادهای اجتماعی و همیاری متعهدانه در بزنگاه های حادثه خیز همواره نقش اثرگذار خویش را نشان داده اند، با حضور در پایگاه های انتقال خون استان، زندگی باردیگر را به هم وطنان خود اهداء خواهند کرد.
این پویش از فردا دوشنبه ۲۴ خرداد با شعار «هر کتابخانه، نبض جامعه»، در سرتاسر استان برگزار می گردد.
شیوع گسترده ویروس کرونا یکی از علل جدی در کاهش آمارهای حضور و اهدای خون مردم در استان تهران بوده است. در همین راستا سازمان انتقال خون برای از بین بردن نگرانی ها، اعلام نموده که مراکز اهدای خون به علت رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در بالاترین سطح سلامت قرار دارد و البته مراقبت از سلامت اهداکنندگان خون، وظیفه اصلی آنها است.

0.0 / 5
970
1400/03/23
22:39:51
تگهای خبر: زندگی , سلامت , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
جاویدانی