خبر فوری و مخاطب ۷۰ میلیونی ۱۵ میلیون بازدید برای یک پست
جاویدانی: خبر فوری میزبان بالاتر از 70 میلیون مخاطب تجمیعی در پلت فرم های مختلف داخلی و خارجی است. تنها در 24 ساعت، یک پست از رسانه های آن بالاتر از 15 میلیون بازدید ثبت می کند.
به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، هلدینگ تبلیغاتی-رسانه ای «خبرفوری» که فعالیت خودرا از سال ۱۳۹۴ در فضای رسانه ای نوین شروع کرد، حال در دهمین سال فعالیتش به بزرگ ترین، پرمخاطب ترین و اثرگذارترین رسانه کشور تبدیل گشته است. این مجموعه با جذب مخاطبان بی شمار، امروز به بزرگ ترین رسانه فارسی زبان دنیا هم بدل شده و میزبان بالاتر از ۷۰ میلیون مخاطب تجمیعی در پلت فرم های مختلف داخلی و خارجی است. تنها در ۲۴ ساعت، یک پست از رسانه های آن بالاتر از ۱۵ میلیون بازدید ثبت می کند؛ آماری که حتی در سطح جهانی هم کم نظیر است.
خبرفوری تنها یک کانال خبری یا چند وب سایت و صفحه مختلف نیست؛ بلکه در کمتر از یک دهه با بوجودآوردن بالاتر از ۱۰۰ برند رسانه ای در حوزه های تخصصی، استانی، ملی و بین المللی حضور پررنگ یافته است. این هلدینگ رسانه ای خصوصی با فعالیت در صدها سایت، کانال و صفحه در پیامرسان ها و شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، بخش بزرگی از فضای رسانه ای کشور را پوشش می دهد.
خبرفوری در پلت فرم های داخلی مانند روبیکا، ایتا، سروش، بله، گپ و ای گپ، بزرگ ترین رسانه خبری شمرده می شود. در تلگرام، اینستاگرام، واتس اپ، X(توئیتر) و تردز هم مجموع مخاطبان آن بیشترین تعداد را در بین رسانه های خبری کشور دارد. فعالیت این مجموعه در یوتیوب، آپارات و فیس بوک هم با عناوین مختلف ادامه دارد. علاوه بر فضای مجازی، خبرفوری بوسیله سامانه پیامکی، هفته نامه کاغذی و روزنامه الکترونیکی روزانه با مخاطبان خود ارتباط دارد. حضور گسترده این رسانه در همه ۳۱ استان کشور، امکان عرضه خدمات خبری، روابط عمومی و تبلیغاتی به شرکت ها، سازمان ها و دستگاه های مختلف را فراهم آورده است.
پیشرفت سریع خبرفوری نتیجه تلاش تیمی جوان، خلاق و پرانرژی است. بالاتر از ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهر های مختلف کشور در این مجموعه فعالیت می نمایند و حدود ۶ هزار نفر هم به صورت مستمر با این اکوسیستم عظیم همکاری دارند. میانگین سنی کارکنان حدود ۲۵ سال است. تمامی ۵۰ مدیر ارشد و میانی دست کم دارای مدرک کارشناسی ارشد یا MBA هستند؛ ۱۰ نفر از آنها هم دانشجوی دکتری یا دارای مدرک DBA و PhD می باشند. همین طور همه مدیران به حداقل دو زبان زنده دنیا مسلط اند. این رویکرد سبب شده نوآوری و پویایی همواره حفظ شود و شعار «خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی» در یک دهه گذشته سرلوحه فعالیت خبرفوری باشد.
خبرفوری با استفاده از انواع روبات ها، تجهیزات فناوری محور، استودیوهای صوت و تصویر، سیستم های اتوماتیک و کاربرد هوش مصنوعی در بخش های مختلف فعالیت می کند. این مجموعه تا حالا ۳۸ مجوز رسمی از وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد، وزارت کار، وزارت صنعت، معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان فنی وحرفه ای دریافت کرده است. خبرفوری همین طور دارای دو نوع مجوز دانش بنیان در سطوح مختلف است.
آکادمی خبرفوری تا حالا ده ها همایش با حضور هزاران نفر در سرتاسر کشور در حوزه های فروش، بازاریابی و برندینگ برگزار کرده است. همین طور صدها دوره آموزشی تخصصی برای کارکنان در حوزه های تولید محتوا، سواد رسانه ای، بازاریابی، برندینگ، فروش، گرافیک، عکاسی، فیلم برداری، نورپردازی، فن بیان، تشریفات، تندخوانی، زبان انگلیسی، هوش مصنوعی و پرامپت نویسی برگزار شده است. علاوه بر این، انتشارات خبرفوری تا حالا ۱۰ عنوان کتاب منتشر نموده است.
رسیدن به ۷۰ میلیون مخاطب نشان داده است خبرفوری با شناسایی دقیق نیازهای خبری و تبلیغاتی جامعه، به مرجع اصلی کاربران دیجیتال ایران تبدیل گشته است. ثبت بالاتر از ۱۵ میلیون بازدید روزانه برای یک پست و بالاتر از ۱۵۰ میلیون بازدید در رسانه های همکار، بیان کننده اراده قوی جوانان خوش فکر این مجموعه است. بانک مشتریان خبرفوری در سامانه پیشرفته CRM بالاتر از ۴۵ هزار نفر عضو دارد که از میان آنها ۵ هزار مشتری بصورت ماهانه فعال اند. این مجموعه با ۱۰ شرکت فعال در حوزه تبلیغات و بالاتر از ۳۰ شریک تبلیغاتی در سرتاسر کشور، گسترده ترین و اثرگذارترین اکوسیستم تبلیغاتی ایران را در اختیار دارد.
خبرفوری امروز تنها یک هلدینگ رسانه ای نیست؛ بلکه گروهی از شرکت ها در حوزه تبلیغات، تولید انیمیشن و موشن، برندینگ، فناوری، هوش مصنوعی، روابط عمومی و خدمات رسانه ای است. این مجموعه پلی میان کسب و کارها و میلیونها کاربر بوجود آورده و همچنان نقش اصلی توسعه تبلیغات و اقتصاد دیجیتال کشور را ایفا می کند.
طرح های آینده نگرانه خبرفوری شامل جذب سرمایه گذار برای ساخت برج تجارت جهانی با ۷۷ طبقه (بلندترین برج تجاری-اداری کشور)، سرمایه گذاری در صنعت برق با راه اندازی مزرعه چند مگاواتی، ایجاد پارک تفریحی و سرگرمی خبرفوری در اطراف شهر و توسعه دفاتر بین المللی و تحریریه کاملا مبتنی بر هوش مصنوعی است؛ اقداماتی که کمتر شرکت خصوصی توان اجرای آنرا دارد.تمامی ۵۰ مدیر ارشد و میانی دست کم دارای مدرک کارشناسی ارشد یا MBA هستند؛ ۱۰ نفر از آنها هم دانشجوی دکتری یا دارای مدرک DBA و PhD می باشند. این مجموعه تا حالا ۳۸ مجوز رسمی از وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد، وزارت کار، وزارت صنعت، معاونت علمی ریاست جمهوری و سازمان فنی وحرفه ای دریافت کرده است. علاوه بر این، انتشارات خبرفوری تا حالا ۱۰ عنوان کتاب منتشر نموده است.
منبع: javidani.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب