امروز؛

نخستین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی راه اندازی شد

نخستین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی راه اندازی شد

جاویدانی: نخستین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی با رویكرد ویژه در مورد عرضه محصولات فكری، كمك آموزشی، فرهنگی، هنری، سرگرمی، اوقات فراغت و ورزشی از امروز شروع به كار كرد.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، نخستین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی از امروز۲۳ مهر آغاز و تا ۲۷ مهرماه سال جاری در مركز نمایشگاه های كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تهران در سالن حجاب با حضور مسئولان مربوطه، متولیان، صاحبان صنایع و فعالان این بخش ادامه دارد. همینطور مشاركت همه فعالان و دست اندركاران حوزه كودك و نوجوان و با اهمیت به آموزش و پرورش، خلاقیت كودكان و نوجوانان فعالیت خویش را ادامه می دهد.
این نمایشگاه با نگاه به اهداف مهم و رویكرد ویژه در مورد عرضه محصولات فكری و كمك آموزشی، فرهنگی، هنری، سرگرمی، اوقات فراغت و ورزشی برگزار شده است.
همچنین نمایش آخرین دستاوردها و فناوری ها و شیوه های نوین تولیدی محصولات داخل و تولید فرصت برای برقراری ارتباط بین تولیدكننده و مصرف كننده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

فرصت شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه آنها و شناخت شرایط كلی بازار و سلایق مصرف كننده از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید. فراهم آوردن بستر مناسب جهت ارتقاء سطح كیفی اسباب بازی تولید داخل، توجه ویژه به پتانسیل سرمایه گذاری، كارآفرینی و اشتغال در این صنعت از اهداف مهم دیگر در این نمایشگاه است. برگزاری این نمایشگاه در تغییر نگرش و نیاز جامعه به اسباب بازی بعنوان كالای فرهنگی و پشتیبانی از تولید داخلی و كالای ایرانی موثر است.
مخاطبین این نمایشگاه كودك، نوجوان، خانواده، مخترعان، طراحان ایده، مراكز تفریحی و آموزشی همینطور كارشناسان پژوهشی و تربیتی هستند.

5.0 / 5
4162
1397/07/23
14:33:25
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
جاویدانی