با حضور وزیر علوم صورت گرفت

تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی قرآن و عترت، تجلیل از رئیس دفتر سابق نهاد رهبری در دانشگاه ها

تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی قرآن و عترت، تجلیل از رئیس دفتر سابق نهاد رهبری در دانشگاه ها

جاویدانی: وزیر علوم با اهدای لوحی از حجت الاسلام محمدیان رئیس سابق نهاد رهبری در دانشگاه ها به مناسبت تلاش های ایشان در عرصه فعالیت های قرآنی تجلیل نمود.



به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، دكتر منصور غلامی، وزیر علوم امروز در افتتاحیه سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر كشور كه در تالار رحیمی زاده دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با اهدای لوحی از فعالیت های ۲۲ ساله حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی محمدیان در سمت رئیس سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عرصه قرآنی و برگزاری این جشنواره تجلیل نمود.

در این مراسم وزیر علوم به همراه دكتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی وزیر بهداشت، حجت الاسلام محمدیان رئیس سابق دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، دكتر شمس بخش مشاور و مدیر كل حوزه نظارتی وزارت علوم و دكتر غفاری معاون فرهنگی این وزارتخانه از برگزیدگان سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در بخش های پژوهش، ادبی و هنری تقدیر كردند.

به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، اختتامیه این جشنواره فردا با حضور حجت الاسلام والمسلمین رستمیان رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، دكتر غلامرضا غفاری معاون فرهنگی وزیر علوم و بعضی از مسئولان دو وزارتخانه علوم و بهداشت به همراه سایر مسئولان دانشگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می گردد.

همچنین سی و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان كشور سال آینده به میزبانی دانشگاه آزاد با مشاركت دانشجویان سراسر كشور برگزار می شود.



5.0 / 5
4185
1397/08/26
15:52:21
تگهای خبر: جشنواره , دانشگاه , فرهنگ , قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
جاویدانی