تمدید مهلت ارسال اثر به دومین سوگواره اربعین در آیینه ی رسانه تا آخر آذر

تمدید مهلت ارسال اثر به دومین سوگواره اربعین در آیینه ی رسانه تا آخر آذر

به گزارش جاویدانی دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه رسانه از تمدید زمان ارسال اثر به این سوگواره تا 30 آذر اطلاع داد.



«رضا رستمی» در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از استقبال گسترده اصحاب رسانه ی استان های خوزستان، كرمانشاه و ایلام از دومین سوگواره اربعین در آیینه ی رسانه اظهار نمود: با درخواست اصحاب رسانه ی سه استان، و بنا به تصمیم شورای سیاستگذاری سوگواره مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی تا 30 اذر تمدید گردید .

وی با اشاره به اینكه استقبال از دومین سوگواره تاكنون، نسبت به سوگواره اول بیشتر بوده است، اظهار داشت: استقبال قابل قبول اصحاب رسانه نویدبخش برگزاری موفق این سوگواره است .

دبیر اجرایی دومین سوگواره اربعین در آیینه ی رسانه از علاقمندان خواست آثار خویش را به آدرس الكترونیكی sougvare.arbaein@gmail.com بر مبنای ضوابط سوگواره كه در فراخوان آمده است ارسال نمایند .

رستمی با اشاره به اینكه آثار ارسالی باید در بازه زمانی ابتدای مهرماه ۱۳۹۶ تا آخر آبان ماه ۱۳۹۷ در مطبوعات محلی و خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی استان های ایلام، كرمانشاه و خوزستان انتشار یافته باشند، پیش بینی نمود اختتامیه ی سوگواره در روزهای فاطمیه در دی ماه برگزار گردد .

محورهای سوگواره شامل «اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران»، «اربعین و انسجام اسلامی»، «اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه»، «اربعین در راه تاریخ»، «اربعین، عزت طلبی و آزادیخواهی»، «اربعین، ایثار و شهادت»، «اربعین، امر به معروف و نهی از منكر»، «اربعین و نماز» و «اربعین و گردشگری مذهبی» است .

زمینه های رقابت سوگواره در بخش های گزارش، مصاحبه و گفت وگو، مقاله، سرمقاله، یادداشت، عكس و طرح، خبر و تیتر است.




5.0 / 5
3989
1397/09/10
23:07:35
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
جاویدانی