صالحی در جمع خبرنگاران:

شاهد اتفاقات خوبی در جشنواره فجر امسال خواهیم بود

شاهد اتفاقات خوبی در جشنواره فجر امسال خواهیم بود

جاویدانی: وزیر ارشاد اظهار داشت: امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، شاهد اتفاقات خوبی در جشنواره فجر خواهیم بود.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، سیدعباس صالحی وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی قبل از ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امسال مسیر خوبی را در همه حوزه ها در جشنواره فجر خواهیم داشت. امسال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، شاهد اتفاقات خوبی در همه این جشنواره ها خواهیم بود.
وی با اشاره به مكان برگزاری جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: با برخی مجموعه ها مشغول رایزنی هایی هستیم اما چنانچه به توافق نرسیدیم، طبعا همان محل های سابق بعنوان مكان جشنواره خواهد بود.
صالحی با اشاره به برخی انتقادها نسبت به كیفیت فیلم های سینمایی اشاره كرد: همه فیلم ها در یك درجه نیستند و طبعا امكان دارد برخی فیلم ها مورد انتقاد باشند اما فیلم های خوب هم در سینمای ایران كم نیست.
وزیر ارشاد گفت: در همین جشنواره فیلم مقاومت از ۱۵ فیلمی كه تقدیر گردید، نشان داده است كه جریان سینمای ارزشی، انقلابی و اخلاقی قابل توجهی داریم.
صالحی با اشاره به اینكه بخش زیادی از این فیلم ها مورد حمایت معاونت سینمایی قرار گرفتند، اظهار داشت: بنیاد سینمایی فارابی به صورت مستقیم و مشاركتی در تولید ۹ عدد از این فیلم ها نقش داشتند.

5.0 / 5
4367
1397/09/14
14:32:27
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
جاویدانی