خیلی از دانش آموزان صدرای هرمزگان در كانكس تحصیل می كنند

خیلی از دانش آموزان صدرای هرمزگان در كانكس تحصیل می كنند

جاویدانی: مدیركل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار داشت: عمده ترین مشكل مدارس صدرای این استان عدم فضای آموزشی مناسب می باشد و خیلی از دانش آموزان در كانكس به تحصیل می پردازند.



به گزارش جاویدانی به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی اكبر انصاری راد به مشكلات مدارس صدرا در این استان اشاره و اظهار نمود: با وجود مشكلات متعددی كه مدارس صدرا دارند اما دانش آموزان آن در تمام رقابت های علمی و آموزشی نسبت به سایر مدارس رتبه بالاتری دارند و اداره كل تبلیغات اسلامی هرمزگان تمام همت خودرا برای ارتقاء سطح علمی آنان به كار بسته است.

وی اضافه كرد: مشكلات و تنگناهایی فراروی دانش آموزان این مدارس وجود دارد كه عمده ترین این مشكلات ساختمان این مدارس و عدم فضای آموزشی مناسب می باشد و خیلی از دانش آموزان در كانكس به تحصیل می پردازند؛ البته رفع این مشكل از اهم دغدغه های تبلیغات اسلامی اسلامی هرمزگان است.

مدیركل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: با وجود اینكه دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای بندرعباس به لحاظ فضای آموزشی از شرایط مناسب و خوبی برخوردار نیست و مشكلات طاقت فرسایی را تحمل می كند، اما بعنوان یكی از مدارس فعال، با انگیزه و ساعی استان به حساب می آید.

انصاری راد با تاكید بر اینكه راه اندازی ساختمان جدید مستلزم مشاركت جدی خیرین و نوسازی مدارس است، اشاره كرد: هم اكنون با عنایت به لزوم و شرایط كنونی از ساختمان فعلی استفاده میگردد كه باید نسبت به راه اندازی ساختمان جدید هر چه سریع تر اقدام نمود.

وی تصریح كرد: مدارس صدرا پایگاه های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می روند و باید به آن توجه ویژه ای شود و در استان ها مردم با فضای دینی، معنوی و تربیتی خوب این مدارس آشنا هستند.




5.0 / 5
4157
1397/09/27
15:00:02
تگهای خبر: تبلیغات اسلامی , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
جاویدانی