همزمان با ایام دهه فجر انجام می شود؛

تجهیز كتابخانه های مدارس توسط انتشارات مدرسه

تجهیز كتابخانه های مدارس توسط انتشارات مدرسه

جاویدانی: انتشارات مدرسه در روزهای دهه فجر برنامه های ویژه ای همچون تجهیز كتابخانه های مدارس با تسهیلات ویژه را تدارك دیده است.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، به منظور آشنایی كودكان و نوجوانان با رویدادهای دوران انقلاب اسلامی انتشارات مدرسه با تشكیل ستادی برنامه هایی را در چارچوب جشنواره ای به نام «فجر چهلم» برگزار می نماید.
بنابراین گزارش؛ تجدید چاپ و توزیع كتاب های در رابطه با زندگی و سیره معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) همچون كتاب «امام خمینی» از مجموعه چلچراغ خصوصاً به صورت الكترونیك و صوتی، ­­ برگزاری مسابقه بزرگ كتابخوانی بر طبق این كتاب و اطلاع رسانی از تازه های نشر و كتاب های در رابطه با انقلاب اسلامی و معارف دینی برای دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده های آنان و باز برگزاری جشنواره فروش تولیدات در فروشگاه های مركزی و نمایندگی ها در سراسر كشور در زمره این رویدادهاست.
همچنین احداث نمایشگاهی از تولیدات نشر در فروشگاه مركزی انتشارات مدرسه واقع در كریم خان خیابان ایرانشهر و اجرای طرح ملی تجهیز و تأمین كتابخانه های مدارس و آموزشگاهی و پاتوق های فرهنگی با تسهیلات ویژه و برگزاری نمایشگاه های استانی كتاب با همكاری ادارات كل آموزش و پرورش به صورت همزمان با ایام دهه فجر در شهرهای مختلف و باز در اختیار گذاشتن بسته هایی از محصولات انتشارات مدرسه با تخفیف 35 درصد برای تشكیل نمایشگاه در سراسر مدارس كشور به همراهامكان بازدید مدارس از فضای فروشگاه ها و شركت در كلاس های داستان خوانی و... همچون برنامه های این نشر است.
همچنین با عنایت به مصادف شدن ایام فجر با ایام فاطمیه، انتشارات مدرسه كتاب هایی با سوژه ذكر شده را باز با تخفیف ویژه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.
جشنواره فجر چهلم از 19 دی ماه 1397 كار خودرا آغاز می كند و تا 22 بهمن 1397 به كار خود ادامه خواهد داد.

5.0 / 5
4288
1397/10/09
14:18:09
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
جاویدانی