با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)؛

كتاب شهربانو رونمایی میگردد

كتاب شهربانو رونمایی میگردد

جاویدانی: مراسم رونمایی كتاب شهربانو با حضور سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)، فردا چهارشنبه ۱۹ دی در فروشگاه كتاب انتشارات به نشر برگزار می گردد.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، مراسم رونمایی از كتاب «شهربانو» نوشته مریم قربان زاده فردا چهارشنبه ۱۹ دی با حضور سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع)، در فروشگاه كتاب به نشر برگزار می گردد.
در این مراسم كه این مراسم با همكاری نشر ستاره ها، فرهنگسرای پایداری مشهد و انتشارات آستان قدس رضوی برگزار می شود، علاوه بر نویسنده اثر، سعید تشكری دیگر نویسنده مشهدی هم حضور خواهد داشت.
كتاب «شهربانو» توسط نشر ستاره ها انتشار یافته و ظرف یك سال به چاپ چهارم رسیده است. این اثر روایت گر برش هایی از ۲۰ سال زندگی یك مادر ۸۰ ساله است كه از همه سال های جوانی اش، همین برش ها را غنیمت نگه داشته تا برای ما بگوید. «شهربانو» یكی از آثار حوزه دفاع مقدس است كه از زاویه نگاه مادران به جنگ می پردازد.
در بخشی از این اثر می خوانیم:
وقتی مادر شدی این دل شوره ها می شوند مثل نفس كشیدنت. اول فكر می كنی همین ۵ ماه و ۶ ماه و ۲ سال و ۴ سال و ۷ سال كه بگذرد راحت می شوی اما راحتی ندارد. خوشی دارد اما راحتی نه. دل شوره اول كه برای آروق و تب و گرمی و سردی بچه است با خود بچه بزرگ و بزرگ تر میگردد. راحتت كنم مادر بودن، بدون دل شوره ی بچه ها اصلا صفایی ندارد. البته عبدالله هم چشم انتظار برگشت ابراهیم بود اما مثل من بروز نمی داد. نمی دانم شاید حس می كرد پشت اش كمی خالی شده شاید هم مثل كسی شده بود كه عصایش ترك برداشته. نمی دانم ولی هر چه بود او هم بی تاب برگشتن ابراهیم بود. یك دفعه توی جمع مان اظهار داشت: خدا نگهدار ابراهیم باشد كار خوبی كرد همین سیم های برق را با لوله خرطومی پوشاند وگرنه توی باران امسال حتما می پوسیدند.
مراسم رونمایی از این كتاب فردا چهارشنبه ۱۹ دی از ساعت ۱۷ در فروشگاه كتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به نشر واقع در مشهد، بلوار سجاد، چهارراه بزرگمهر برگزار می گردد.

5.0 / 5
4367
1397/10/18
14:24:27
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
جاویدانی