امام كل مسلمانان غنا:

جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت امت اسلامی است

جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت امت اسلامی است

به گزارش جاویدانی عثمان نوح شربتو در دیدار رایزن فرهنگی ایران در غنا اظهار نمود: جمهوری اسلامی ایران منادی وحدت امت اسلامی است.


به گزارش جاویدانی به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علیرضا فرامرزی، رایزن فرهنگی ایران در غنا با عثمان نوح شربتو، امام كل مسلمانان غنا دیدار و در مورد گسترش وحدت و یكدلی بین مسلمانان جهان تبادل نظر كردند.
در این دیدار كه در دفتر شیخ شربتو با حضور گروهی از اعضای دفتر امام كل برگزار شد، فرامرزی با اشاره به دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما دستان خویش را برای همكاری در همه زمینه ها به منظور ارتقای وحدت اسلامی و افزایش تحمل مذاهب اسلامی نسبت به یكدیگر به سمت شما دراز می نماییم.
عثمان نوح شربتو اظهار نمود: جمهوری اسلامی ایران تنها كشور منادی وحدت امت اسلامی است. حضور ایران در غنا، آشنایی بیشتر با سیره و زندگی خاندان (ع) را برای ما به ارمغان آورد و سبب شده مسلمانان این كشور زوایای مختلف زندگی خاندان (ع) را بشناسند.
امام كل مسلمانان غنا در ادامه، اظهار داشت: تقریباً همه مقامات و مسئولین ایرانی به هنگام سفر به غنا با بنده دیدار و ملاقات دارند و این از لطف فراوان آنهاست، در حالیكه از جانب دیگر كشورهای اسلامی چنین اقدامی صورت نمی گیرد.
الحاج گادو، سخنگوی دفتر امام كل مسلمانان غنا اظهار داشت: دشمنان اسلام تنها ایران را تحت فشار قرار نداده اند بلكه همه مسلمانان جهان از جانب غرب تحت فشار هستند. ما نسبت به شرایطی كه برای مسلمانان از سوریه گرفته تا ایران و از ایران تا ملت بی گناه یمن بوجود آمده آگاه هستیم.
وی ادامه داد: مقاومت و پیشرفت ایران اسلامی جهت مبارزه با مستكبران بسیار ستودنی و الگوی بارز است.



5.0 / 5
4428
1397/11/24
16:13:52
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
جاویدانی