مستند طلبه شهید مصطفی قاسمی ایجاد می شود

مستند طلبه شهید مصطفی قاسمی ایجاد می شود

جاویدانی: مدیر روابط عمومی و ارتباطات دفتر نماینده ولی فقیه در همدان از ساخت مستند زندگینامه طلبه شهید مصطفی قاسمی اطلاع داد.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، مسلم مخفی با اشاره به اینكه شهادت مظلومانه شهید مصطفی قاسمی باعث اندوه و تألم بسیار از مردم و هم میهنان شده است، اظهار نمود: این طلبه ساده زیست كه عمر خویش را در كمال سادگی و گمنامی به تحصیل و تبلیغ دین مقدس اسلام سپری نمود خداوند اینگونه مقدر كرد ردای سرخ شهادت بپوشد و با عزت آسمانی شود.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم قدرشناس و مؤمن همدان در مراسم خاكسپاری تدفین و خاكسپاری این شهید اظهار داشت: این قدرشناسی و حضور مردم نشان داد كه روحانیت همچنان در دل مردم جا دارد و این علت عصبانیت و كینه توزی برخی بدخواهان است.
مخفی بیان كرد: امیداست این حركت ددمنشانه كه سبب تألم و جریحه دار شدن افكار عمومی مردم شده است تذكری باشد تا مسئولان ذیربط در مورد كنترل و نظارت بر فضای مجازی و هم برخورد بر اختلال گران نظم و امنیت عمومی مردم قاطعانه اقدام نمایند.
مشاور رسانه ای نماینده ولی فقیه در همدان اظهار داشت: با عنایت به تاكید نماینده ولی فقیه در استان بر ساخت مستندی از زندگی این شهید و معرفی او بعنوان روحانی مردمی و مخلص به جامعه این مورد در دستور كار قرار گرفت و روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان با همكاری نهادهای دیگر این مستند را خواهند ساخت.




5.0 / 5
4212
1398/02/13
12:18:23
تگهای خبر: مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
جاویدانی