برگزاری نمایشگاه های سبك زندگی ویژه دختران و بانوان تهرانی

برگزاری نمایشگاه های سبك زندگی ویژه دختران و بانوان تهرانی

جاویدانی: سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» در بوستان های شهربانو، بهشت مادران، پارك بانوان بسیج، بوستان بانوان نرگس و مجموعه شهربانو؛ گالری عكس و پوستر، میز مشاوره و غرفه های بازی برای كودكان برگزار می نماید.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» پنج نمایشگاه «سیرت زیبا» و «سبك زندگی» در پنج بوستان و پارك استان تهران ویژه بانوان در حال برگزاری است.
این نمایشگاه از تاریخ ۱۵ تیر ماه لغایت ۲۱ تیر ماه از ساعت ۸ بامداد تا ۶ بعدازظهر، در پنج منطقه از استان تهران به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شده است.
بوستان های پارك بانوان شهربانو (انتهای اتوبان نواب)، بهشت مادران (بزرگراه رسالت تقاطع شهید حقانی)، پارك بانوان بسیج (روبروی پارك آبی آزادگان)، بوستان بانوان نرگس (چهارراه یافت آباد میدان معلم) و مجموعه شهربانو (میدان بهمن شهربازی آزادگان) مكان های اجرای این پنج نمایشگاه هستند.

بر اساس این گزارش، برگزاری میزهای مشاوره برای والدین و مخصوص كودكان و نوجوانان، میزهای گپ دخترانه، غرفه بازی كودكان و دوختن لباس برای عروسك بچه ها، غرفه های نقاشی كودكان، سخنرانی های كوتاه و مسابقه های موضوعی در این بوستان ها را همچون برنامه های تدارك دیده شده برای این نمایشگاه است.

نمایشگاه «سبك زندگی» و «سیرت زیبا» از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه به مناسبت هفته «عفاف و حجاب» در بوستان های ویژه بانوان در حال برگزاری است.




منبع:

5.0 / 5
4196
1398/04/16
23:19:41
تگهای خبر: تبلیغات اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
جاویدانی