توسط دبیرخانه رویداد انجام شد؛

انتشار جدول كارگاه های بخش علمی دانشگاهی جشنواره مدولباس

انتشار جدول كارگاه های بخش علمی دانشگاهی جشنواره مدولباس

جاویدانی: جدول نشست ها و كارگاه های بخش علمی دانشگاهی نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر توسط دبیرخانه این رویداد منتشر گردید.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، جدول نشست ها و كارگاه های بخش علمی دانشگاهی نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر توسط دبیرخانه بخش علمی و دانشگاهی این دوره از جشنواره منتشر گردید.
تزئینات مدرن لباس، نقش ارتباطات سیستم های رسانه ای در صنعت مد لباس، خلاقیت و ایده در كیف و كفش، تزئینات روی روسری، الگوسازی و سایزبندی با محوریت اندام ایرانی، گلدوزی سنتی گلستان و خراسان، كلیات طراحی تا دوخت چادر، نحوه تنظیم و عقد قراردادهای تجاری در حوزه پوشاك، از الگو تا مدل سازی لباس در دنیای نرم افزار سه بعدی، آداب و پوشش لباس مردانه در تشریفات همچون بخش های علمی دانشگاهی این جشنواره هستند.
انواع متدهای الگوسازی و كاربردی در تولید اصول و قواعد طراحی لباس برای صحنه، مهارت ثبت برند، مشاوره كسب وكار برای درآمدزایی و برندسازی، نقش روابط عمومی در بالا بردن میزان فروش و تصویرسازی جواهرات هم، از دیگر سرفصل های نشست ها و كارگاه های بخش علمی دانشگاهی نهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر هستند.


منبع:

5.0 / 5
3833
1398/11/21
23:42:33
تگهای خبر: جشنواره , دانشگاه , طراحی , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
جاویدانی