توسط شورای فرهنگ عمومی انجام شد؛

تدوین سند فرهنگی مقابله با ابعاد بیماری كرونا

تدوین سند فرهنگی مقابله با ابعاد بیماری كرونا

جاویدانی: سند ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی برای مقابله با ابعاد بیماری كرونا كووید ۱۹ تدوین و به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی كشور رسید.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، اسماعیل شفاعی مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار داشت: با عنایت به اهمیت برنامه های فرهنگی برای مقابله با ابعاد بیماری کرونا سند «ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی برای مقابله با ابعاد بیماری کرونا کووید ۱۹» تدوین و به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور رسید.
وی اضافه کرد: هدف از تدوین این سند افزایش آگاهی عمومی درمورد ابعاد این بیماری و تقویت روحیه مسئولیت پذیری برای قطع چرخه انتقال بیماری کرونا و سپس مقابله با ابعاد مخرب جسمی، اجتماعی و روانی آن است.
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به نقش مهم دستگاه های مختلف و سازمان های مردم نهاد برای فرهنگسازی به منظور مشارکت آگاهانه و داوطلبانه افراد جامعه برای کنترل و مقابله با ابعاد بیماری کرونا اظهار داشت: در سند فرهنگی بیماری کرونا، ضمن عرضه برنامه های فرهنگی جامع در مورد رعایت نکات بهداشتی، به ترویج فرهنگ حمایت گری از صدمه دیدگان بیماری کرونا در ابعاد مختلف جسمی، روانی و اقتصادی با تاکید بر سنت حسنه کمک مؤمنانه تاکید شده است.
شفاعی در انتها ابراز امیدواری کرد با مشارکت عمومی و اهتمام دستگاه های مختلف در راه تحقق برنامه های سند فرهنگی مقابله با ابعاد بیماری کرونا، بتوان گام بلندی در جهت کنترل و مقابله با ابعاد مخرب این بیماری برداشت.


منبع:

5.0 / 5
1046
1399/07/19
21:06:37
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
جاویدانی