توسط انتشارات سروش؛

حمید معصومی نژاد، رم به چاپ دوم رسید

حمید معصومی نژاد، رم به چاپ دوم رسید

به گزارش جاویدانی کتاب حمید معصومی نژاد، رم نوشته آلسّاندرا مولاس با ترجمه حمید معصومی نژاد و داوود عباسی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسید.



به گزارش جاویدانی به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش، کتاب «حمید معصومی نژاد، رم» نوشته آلسّاندرا مولاس با ترجمه حمید معصومی نژاد و داوود عباسی بتازگی توسط انتشارات سروش به چاپ دوم رسیده است.
خانم مولاس نویسنده این کتاب در خارج از کشور، خصوصاً در مناطق بحرانی، بعنوان خبرنگار فعالیت داشته است. وی در اکتبر ۲۰۱۷ به خاطر کارهای خبری و حضور فعال در مناطق بسیار بحرانی، جایزه هم بستگی بنیاد ISENI NERVI را به خود اختصاص داد. مولاس همیشه با دید باز به جهان و تفاوت های موجود در آن نگریسته و آنرا سبب غنای جامعه بشری دانسته و بر این باور است که باید به قواعد و سنت های جاری در جوامع هم احترام گذاشت.
او معتقد می باشد جست و جوی حقیقت با بهره بردن از احساس و منطق می تواند دنیا را تغییر دهد؛ دنیایی که اگر به آن فقط از دریچه کوچک خود نگاه نماییم، شاید جایی برای دیگران نداشته باشد و بدین سبب زیستن در آن دشوار خواهد شد. نویسنده از خلال نگارش این کتاب بار دیگر به جست و جوی حقیقت رفته و آنرا در قالب ماجرایی واقعی عرضه می کند؛ ماجرایی که گاه آن چنان سرشار از تناقض است که غیرواقعی بنظر می رسد و بیشتر شبیه به سناریوی فیلم دراماتیک یا تحقیقات جنایی است که در آخر مشخص می شود که ناشی از علل صرفا سیاسی است.
چاپ دوم این کتاب با ۱۸۴ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۰ هزار تومان عرضه شده است.

0.0 / 5
893
1399/11/18
21:00:02
تگهای خبر: كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
جاویدانی