پنج كتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی گردید

پنج كتاب پژوهشگاه حوزه و دانشگاه رونمایی گردید

به گزارش جاویدانی قم پنج کتاب فلسفه تربیتی اسلام، اخلاق حرفه ای در تربیت، مراحل تحول دین داری و تحول آن، تبیین فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران، سیره تربیتی پیامبر و خاندان رونمایی شدند.


حجت الاسلام عباسی امروز در جمع خبرنگاران در قم، اظهار داشت: در دانشگاه فرهنگیان ۳۵ واحد درسی پیرامون تربیت اسلامی و معارف اسلامی تدریس می شود که ۱۹ واحد آن در ارتباط با تربیت اسلامی و ۱۶ واحد در ارتباط با معارف اسلامی است.
وی افزود: با عنایت به رسالت دانشگاه فرهنگیان که تحقق تربیت اسلامی است واحدهای درسی در ارتباط با تربیت اسلامی ویژه دانشگاه فرهنگیان است اما واحدهای معارف اسلامی با سایر دانشگاه ها مشترک است.
وی خاطرنشان کرد: با عنایت به این رسالت نیاز است که نو معلمان نسبت به دانش اسلامی، عمل تربیت اسلامی و فرایند تحقق آن اندوخته ای داشته باشند.
وی بااشاره به این که این دروس تحت نظارت کارگروه تأمین محتوا تربیت اسلامی فعالیت می نمایند، بیان نمود: در این کارگروه تابحال دو مرتبه دروس بازبینی شده اند.
وی ادامه داد: پنج کتاب فلسفه تربیتی اسلام، اخلاق حرفه ای در تربیت، مراحل تحول دین داری و تحول آن، تبیین فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران، سیره تربیتی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) رونمایی شدند.




منبع:

0.0 / 5
848
1400/04/15
22:37:07
تگهای خبر: دانشگاه , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
جاویدانی