در مجموعه فرهنگی - ورزشی شهید چمران

پنج طرح رویداد فرنو در زمینه شخصیت پردازی بازار پردازی شدند

پنج طرح رویداد فرنو در زمینه شخصیت پردازی بازار پردازی شدند

بعد از برگزاری نشست ارائه نهایی طرح های رویداد فرنو شخصیت پردازی با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین جلسه ارائه تخصصیِ پنج طرح منتخب در مجموعه فرهنگی- ورزشی شهید چمران اجرا شد.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، بعد از برگزاری نشست ارائه نهایی طرح های رویداد فرنو شخصیت پردازی با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، نخستین جلسه ارائه تخصصیِ پنج طرح منتخب در مجموعه فرهنگی- ورزشی شهید چمران وابسته به هلدینگ تفریحی سیاحتی پارسیان بنیاد مستضعفان در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۰ اجرا شد.
روابط عمومی دبیرخانه جشنواره بازارپردازی تهران، اصرار کرد بنیاد مجموعه فرهنگی - ورزشی شهید چمران با هدف توجه به شخصیت سازی در زمینه کارهای تفریحی، ورزشی و سرگرمی در رابطه با خانواده و کودکان، در حین برگزاری رویداد فرنو شخصیت پردازی، نیازمندی فرهنگی خودرا به این رویداد اعلان کرده بود که بعد از برگزاری نشست نهایی، پنج تیم منتخب که شخصیت پردازی متناسب با موضوع شخصیت سازی کارهای تفریحی-ورزشی-سرگرمی خانواده و کودکان انجام داده بودند، بصورت تخصصی در این نشست، طرح های خودرا به اعضای شورای تحول مجموعه فرهنگی-ورزشی شهید چمران ارائه کردند.
در این جلسه، آقایان سیدمحمدجواد حسینی، مدیر عامل مجموعه شهید چمران، حمید زادمهر، مدیرعامل شرکت آموزش، مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد و حامد تاملی مدیرعامل مرکز نوآوری بازی-یادگیری دانادل؛ طرح های ارائه شده را مورد بحث و تبادل نظر قراردادند که در ادامه، متناسب با هر موضوع ارائه شده، سازوکارهای همکاری مجموعه شهید چمران جهت توسعه طرح های شخصیت پردازی مشخص خواهد شد.
در این جلسه ارائه تخصصی، پنج تیم حضور داشتند که سه تیم آن از تهران و دو تیم از استانهای گیلان و فارس بصورت آنلاین طرح خودرا ارائه کردند. تیم های ارائه دهنده در جلسه ارائه تخصصی عبارتند از:
- تیم ستایش سبحان: این تیم طراح دو شخصیت ستایش و سبحان که فرزندان یک خانواده هستند و متناسب با شخصیت های طراحی شده، محصولات متنوع فرهنگی شامل لوازم التحریر، دفترچه، لوازم جانبی شخصی و دکوراسیون اتاق کودک، می گیم های موبایلی، بازی های واقعیت افزوده و موارد مشابه تولید شده است.
- تیم طاها استودیو: این تیم، طراح یک داستان تخیلی است که ۵ شخصیت در آن داستان، در تقابل نیروهای سازنده و مخرب حرکت می کند. از این ۵ شخصیت، ۴ شخصیت در ارتباط و تعامل خانوادگی معرفی شده اند و این تعامل خانوادگی آنها، در پیشرفت داستان تاثیرمثبت و سازنده دارد.
- تیم افرا: این تیم، طراح شخصیت های عروسکی برای آموزش و ارتقا سواد عمومی کودکان نسبت به میکروب ها و باکتری ها بوسیله انجام نمایش های عروسکی است.
- تیم مهاد: این تیم، طراح سلسله ای از شخصیت های داستان های قرآنی است که فرصت شخصیت سازی حوزه کودک با محوریت داستان ها و مفاهیم قرآنی در قالب کارهای تفریحی و سرگرمی را فراهم آورده است.
- تیم شاماران: شخصیت های افسانه ای بومی و محلی با هدف ماندگار کردن افسانه های بومی در ادبیات کودک و توجه به تقویت قوای خلاقانه کودکان برای پرورش مهارت های زندگی بوسیله ارائه کتاب های تصویری و مجموعه های پادکسبت داستان های کودک به کودکان طراحی نموده است.
نکته حائز اهمیت در ارائه این تیم ها، توجه به ظرفیت شخصیت پردازی بعنوان کانون محوری برای توسعه سلسله کارهای تفریحی-سرگرمی-ورزشی است تا بوسیله شخصیت های طراحی شده، امکان همبستگی و همراه سازی مخاطبان با کارهای تفریحی-سرگرمی-ورزشی برقرار شود.

1400/04/25
23:59:26
0.0 / 5
249
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲
جاویدانی