اختتامیه جشنواره كتابخوانی رضوی برگزار می گردد

اختتامیه جشنواره كتابخوانی رضوی برگزار می گردد

جاویدانی: مراسم پایانی هشتمین جشنواره كتابخوانی رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، ۱۷ شهریورماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.


به گزارش جاویدانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد كتابخانه های عمومی كشور، اختتامیه هشتمین جشنواره كتابخوانی رضوی از سری برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علیرضا مختارپور، دبیركل نهاد كتابخانه های عمومی كشور، معاونان و مدیران كل نهاد، نمایندگان مجلس و جمعی از كتابداران و علاقه مندان به كتاب و كتابخوانی برگزار می گردد.
بعد از برگزاری اختتامیه های استانی هشتمین جشنواره كتابخوانی رضوی در سراسر كشور، اختتامیه ملی این جشنواره روز شنبه ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح، با معرفی و تقدیر از برگزیدگان كشوری در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) به نشانی میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور برگزار می شود.
فراخوان هشتمین جشنواره كتابخوانی رضوی با معرفی ۷ اثر با مبحث سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در ۳ رده سنی «كودك»، «نوجوان»، «جوان و بزرگسال» و همینطور بخش «خانوادگی» ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۷ منتشر گردید و ۱۹ مردادماه به كار خود خاتمه داد.
هشتمین جشنواره كتابخوانی رضوی به همت نهاد كتابخانه های عمومی كشور، با معرفی ۷ اثر در مبحث سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و با هدف اشاعه فرهنگ و سبك زندگی رضوی و هم ترویج كتابخوانی برگزار گردید. در سال های گذشته دستگاه های مختلف در سطح كشور زیر نظر بنیاد فرهنگی امام رضا(ع) متولی برگزاری این جشنواره بودند كه دوره ششم، هفتم و هشتم این جشنواره توسط نهاد كتابخانه های عمومی كشور اجرا شده است. در دوره ششم بیش از ۲۳۸ هزار نفر و در دوره هفتم در سال قبل ۶۴۸ هزار و ۲۲۸ نفر در این جشنواره شركت كردند؛ میزان مشاركت در هشتمین دوره جشنواره كتابخوانی رضوی با رشد ۳۲ درصدی، ۸۵۸ هزار ۶۹۵ نفر بوده است.



5.0 / 5
4322
1397/06/15
12:40:57
تگهای خبر: جشنواره , فرهنگ , فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
جاویدانی