همزمان با سراسر كشور؛

همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل برگزار گردید

همایش شیرخوارگان حسینی در اردبیل برگزار گردید

جاویدانی: بزرگ ترین اجتماع مادران و شیرخوارگان حسینی، همزمان با نخستین جمعه ماه محرم در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار گردید.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام قیامی مدیركل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در این همایش بر لزوم رعایت حجاب در جامعه تاكید نمود.
وی با اشاره به اینكه امروز اینجا جمع شدیم تا مظلومیت امام حسین(ع) و فرزندانش را به دنیا اعلام نماییم، اضافه كرد: بزرگترین نكته در قرآن عمل به عهد و پیمان است و ما هم در برابر پیمان هایمان با تمام قوت استقامت نماییم.
قیامی با اشاره به اینكه امروز عهد نماییم تا فرزندان خویش را همسو با حضرت زینب و رباب و امام حسین(ع) تربیت كرده و به جامعه تحویل دهیم، خاطرنشان كرد: فرزندانی كه ائمه معصومین(ع) تربیت كرده اند بهترین فرزندان بوده اند كه در راس آنها حضرت زهرا قرار دارد.
وی با تاكید بر اینكه امام حسین(ع) در مقابل مستكبران ایستادگی كرد، تصریح كرد: در سایه تربیت صحیح و اسلامی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) بود كه امام حسین(ع) هم فرزندی همچون علی اكبر داشت كه در جهت دفاع از ولایت قدم برداشت.
مدیركل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینكه امروز دنیا تشنه تربیت صحیح و سالم انسانی است، اظهار داشت: امروز عهد نماییم تا فرزندان خویش را همچون علی اكبر تربیت نماییم.



5.0 / 5
4437
1397/06/23
16:13:46
تگهای خبر: قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
جاویدانی