خاموشی: امور خیریه را بیشتر از قبل در سازمان اوقاف فعال می نماییم

خاموشی: امور خیریه را بیشتر از قبل در سازمان اوقاف فعال می نماییم

جاویدانی: رئیس جدید سازمان اوقاف و امور خیریه با تاكید بر این مورد كه با نگاهی به سازمان اوقاف می توانیم بگوییم وقف نقطه ای است كه انسان را به خدا وصل می كند اظهار داشت: فعالیت در امور خیریه جزو برنامه های ما در این سازمان است و تلاش می نماییم بیشتر از گذشته تلاش وافری در این عرصه داشته باشیم.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی بامداد امروز (شنبه 28 مهرماه) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید سازمان اوقاف و امور خیریه كه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین ارزانی – دبیر كانون های فرهنگی و هنری مساجد، عبدالهادی فقهی زاده – معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران و معاونان سازمان اوقاف كه در ساختمان مهر این سازمان برگزار شد، با اشاره به سخنان حجت الاسلام والمسلمین محمدی رئیس پیشین سازمان اوقاف و امور خیریه و توقعاتی كه وی در ادامه راه سازمان اوقاف و امور خیریه خواهان بود، اظهار داشت: ان شاءالله درصدد هستیم كه برنامه هایی را كه عملیاتی شده است ادامه دهیم و كارهایی كه نیمه كار مانده است را پیگیری نماییم. باید بیشتر از گذشته به كاركردهای سازمان اوقاف و امور خیریه توجه گردد و بازخوردهای آن برای مردم مطرح شود.
وی اظهار داشت: درصدد هستیم كه در سازمان اوقاف و امور خیریه بیشتر از گذشته بستر فعالیت امور خیر را داشته باشیم و درصددیم كه این فعالیت نمود بیشتری داشته باشد و مردم در اطلاع رسانی دقیق قرار گیرند. همینطور حساب ها باید شفاف شود و از زحمات مدیران گذشته این سازمان تشكر می كنم و ان شاءالله كه مسیر آنها را دنبال می نماییم.
رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه در ادامه با تشكر از اعتماد مقام معظم رهبری و همینطور وزیر ارشاد و دولت اظهار داشت: اگر بخواهیم یك نگاهی به سازمان اوقاف داشته باشیم باید بگویم این سازمان نقطه ای است كه از انسان خود جدا و به خدا نزدیك می كند و انسان نیت فردی خویش را یك نیت الهی تبدیل می كند. باید این را پاس بداریم و نكات و چشم اندازهایی كه در توسعه وقف می تواند كارآمد باشد را بیشتر از گذشته برجسته نماییم و برای این امر تلاش وافری خواهیم داشت.



5.0 / 5
4298
1397/07/28
20:02:59
تگهای خبر: فرهنگ , فرهنگ و ارشاد اسلامی , قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
جاویدانی