همایش بین المللی حمایت از مردم مظلوم یمن

اراكی: دوران كمك رسانی مخفی به مظلومان به اختتام رسیده است

اراكی: دوران كمك رسانی مخفی به مظلومان به اختتام رسیده است

جاویدانی: دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پشتیبانی از مردم یمن، اظهار داشت: نظر شخصی بنده این است كه دوران كمك رسانی مخفی به اختتام رسیده است. ما باید علنا بگوییم كه كمك می نماییم، حمایت می نماییم و حق هم داریم. استكبار كودك كشی و ظلم می كند و حق هم ندارد.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، آیت الله اراكی در همایش بین المللی «حمایت از مردم مظلوم فلسطین» كه به مناسبت هفته "بسیج" در سالن همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، ضمن عرض تبریك هفته وحدت، اظهار نمود: این كه آمریكا می گوید اگر ما عربستان را حمایت نكنیم، ظرف دو هفته سقوط خواهد كرد، نشان دهنده این است كه جبهه استكبار به نقطه بن بست و نقطه پایانی رسیده است. قانون الهی آن است كه حق می خواهد بر باطل پیروز شود، جبهه های باطل با هم یكی شده و روی هم انباشته می شوند.

وی در مورد كفر و اشاره آن در قرآن، اظهار داشت: این كفر به مدلول كفر در برابر اسلام نیست، بلكه كفر در مورد اطاعات از فرمان رسول اكرم (ص) است. مگر دستور رسول اكرم(ص) و خداوند پشتیبانی از مظلومان نیست؟ پس چرا عربستانی ها به صراحت آمریكا را بعنوان ولی خود می پذیرند و چرا از اطاعت رسول اكرم (ص) سر باز می زنند.

وی اضافه كرد: عربستانی ها فكر می كنند كه تكیه بر آمریكا به آنها عزت می بخشد. خداوند می فرماید هر كسی كه خدا به او تكیه كند پیروزی از آن اوست. امروز یمن و فلسطین جلوه گاه عزت عرب و عزت جهان اسلام و جلوه گاه عزت رسول الله(ص) است. ممكن نیست جبهه رسول خدا شكست بخورد.

دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به آیات قرآن كریم، افزود: خداوند می گوید اگر در مقابله با دشمنن شهید دادید و یا گرسنگی تحمل كردید، بدانید كه زخم های بسیاری باز بر پیكر دشمنان وارد كرده اید.

وی بسیج را آبروی جمهوری اسلامی ایران و پیشتاز راه مقاومت دانست و ضمن تشكر از بسیج مستضعفان، اظهار داشت: دوران كمك رسانی مخفی به اختتام رسیده است. كار بسیار عالی جناب سید حسن نصرالله این بود كه علنا گفت ما به فلسطین كمك می نماییم. ما باید كاری نماییم كه كمك به یمنی ها در جهان بعنوان افتخار و شرف هر انسانی شناخته شود.

وی در پایان، اشاره كرد: اقدام برای به اختتام رسیدن كارهای مخفی از این جا شروع میگردد كه ما علنا بگوییم كه كمك می نماییم، حمایت می نماییم و حق هم داریم و شما كودك كشی كرده و ظلم می كنید.




5.0 / 5
4091
1397/09/01
20:46:07
تگهای خبر: قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
جاویدانی