پیام تسلیت رئیس ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد به دنبال حمله تروریستی اخیر

پیام تسلیت رئیس ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد به دنبال حمله تروریستی اخیر

به گزارش جاویدانی رئیس ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور ضمن محكوم كردن جنایت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی، این واقعه تألم برانگیز را به ملت ایران تسلیت گفت.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، به نقل از ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور، حجت الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی در پیامی شهادت تعدادی از پاسداران رشید انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر حمله تروریستی كوردلانه تروریست های مزدور اجانب و ارتجاع منطقه ای، در استان قهرمان و شهیدپرور سیستان و بلوچستان كه منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از پاسداران رشید و حافظان مرزهای میهن اسلامی مان شد، باعث تالم و تأسف فراوان گردید. قدر مسلم این اقدام مذبوحانه دشمنان دین و مردم آن هم در چهلمین سالگرد پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله پاسداشت دهه فجر، هدفی جز انتقام گیری و عقده گشایی از حماسه ماندگار این مردم قهرمان ندارد، غافل از اینكه ملت بصیر ایران همواره در مقابل توطئه ها، مقاوم تر و با صلابت تر توطئه دشمنان را خنثی می كنند.
اینجانب و همكارانم در كانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر كشور ضمن محكومیت شدید این حادثه تروریستی و عرض تسلیت و تعزیت به عموم مردم ایران بخصوص مردم سرافراز و مقاوم استان اصفهان و خانواده های معزز و محترم این شهدای والا مقام، سلامتی كامل مجروحان این حادثه و صبر جمیل برای تمامی بازماندگان این شهدای گرانقدر را از درگاه خداوند متعال، مسألت می نمائیم.



5.0 / 5
4207
1397/11/27
14:31:38
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
جاویدانی