دهمین دروازه قرآن كشور در گلمورتی دلگان راه اندازی خواهد شد

دهمین دروازه قرآن كشور در گلمورتی دلگان راه اندازی خواهد شد

جاویدانی: فرماندار دلگان اظهار داشت: در كنار طیف متنوع طرحهای عمرانی و خدماتی شهرداری های گلمورتی و چگردك دلگان كه به همت شهرداران دو شهر و شوراهای اسلامی شهرهای مذكور و از محل اعتبارات استانی و متوازن منطقه ای و همین طور مالیات بر ارزش افزوده و... اجرایی شده، دهمین دروازه قرآن كشور به روشی كاملا سنتی و فاخر طراحی، تامین اعتبار و ان شاءالله همزمان با سالروز ولادت امام علی ع كلنگ زنی خواهد شد.


مجتبی شجاعی در گفت و گو با ایسنا- با اشاره به افزایش رشد اعتبارات عمرانی دلگان در بودجه ۹۷ و به خصوص در حوزه عمران شهری و حمایتهای بی دریغ استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان كرد: عملكرد شهرداریهای دلگان نمونه ای از عزم و اراده جهادی، تعامل، وحدت رویه و بهره وری در منابع اعتباری بوده كه منجر به تحولات در سیمای شهری و افزایش رضایتمندی مردمی شده است كه نمونه آن حجم گسترده زیرسازی و آسفالت معابر، راه اندازی بلوار ها و روشنایی آنها، نصب المان ها و پیاده روسازی و غیره بوده و رویكرد فرمانداری شهرستان باز توسعه متوازن شهری و روستایی و توجه به سیمای زیبای شهری و روستایی بوده، پس در سال آتی باز اعتبارات دو شهرداری گلمورتی و چگردك در كمیته برنامه ریزی تقویت خواهد شد.
شجاعی اضافه كرد: هیچ شاخصی در ارزیابی عملكرد مدیران، مناسب تر از رضایتمندی مردم فهیم شهرستان از مدیران نیست كه الحمدلله مدیران شهرستان، شهرداران و... در این راه موفق بوده اند و البته باید تلاش كنند در سال ۹۸ گامهای بلندتر و محكم تری بار در ارتقاء خدمت رسانی بردارند.




5.0 / 5
4354
1397/12/26
14:40:46
تگهای خبر: خدمات , طراحی , قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
جاویدانی