سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم به روایت حجت الاسلام حسینی

سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم به روایت حجت الاسلام حسینی

به گزارش جاویدانی رئیس ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم اظهار داشت: درصدد هستیم شیرینی این مسابقات كه یكی از حرفه ای ترین مسابقات قرآنی در جهان اسلام است را در بعد فنی، پردازش و پرداخت به مواردی كه كمتر به آن توجه شده است به مخاطبان عرضه بدهیم.


حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی با حضور در ایسنا، در آستانه برگزاری این دوره از مسابقات بین المللی قرآن كریم به پرسش های این خبرگزاری در ارتباط با این رویداد مهم قرآنی پاسخ داد و از تأثیر این مسابقات در سطح منطقه، اهداف برگزاری مسابقات قرآنی، اینكه چگونه می توانیم از برگزاری این مسابقات بعنوان محركی برای به حركت درآوردن برنامه ها و فهم قرآنی در كشور استفاده نماییم و… سخن گفت.
وی خاطرنشان كرد: تمام آثار ارسالی در بخش بانوان، آقایان، طلاب علوم دینی، دانش آموزان و نابینایان مورد داوری قرار گرفت و در نتیجه افرادی كه در مرحله نیمه نهایی هستند منتخبین این رشته ها هستند. از این جهت در این دوره از مسابقات گزینش بهتری صورت گرفت و از نظر سطح كیفی افراد بهتری در این دوره از مسابقات حضور دارند. مخاطبی كه در سالن می نشیند توقع یك تلاوت جذاب را دارد و با این اتفاق، شاهد كیفی سازی بهتر مسابقات هستیم. چند روز برگزاری مسابقات صرفاً برای فینال مسابقات است. بیستم فرودین در سه شیفت كاری مرحله نیمه نهایی برگزار می گردد و افرادی كه به مرحله نهایی راه پیدا می كنند از بعدازظهر ۲۱ فروردین ماه در مصلای امام خمینی (ره) رقابت خویش را آغاز می كنند.
مشروح این مصاحبه توسط خبرگزاری ایسنا طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.
مسابقات بین المللی قرآن كریم از ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ با حضور ۸۳ كشور برگزار می گردد.



5.0 / 5
4341
1397/12/28
22:11:10
تگهای خبر: قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
جاویدانی