مراكز افق در بقاع متبركه كشور راه اندازی می شود

مراكز افق در بقاع متبركه كشور راه اندازی می شود

جاویدانی: معاون فرهنگی سازمان اوقاف كشور از افتتاح مراكز افق در بقاع متبركه كشور آگاهی داد و اظهار داشت: با عنایت به نیاز كشور به خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراكز «افق» در بقاع متبركه راه اندازی می شود.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه باز در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان از كیفیت برگزاری طرح آرامش بهاری در گیلان ابزار رضایت كرد و اظهار داشت: پیگیری و برنامه ریزی متولیان امر برگزاری در این استان خوب بوده است.
وی با اشاره به اینكه آرامش بهاری امسال یك خاصیت خاصی داشته است، اظهار داشت: از برنامه های ویژه این طرح پشتیبانی از مردم و مساعدت نیازمندان با عنایت به حوادث طبیعی اخیر در كشور بوده است.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار نمود: مبلغین طرح آرامش بهاری در كشور سه هزار نفر هستند و ادارات اوقاف استان ها جهادگونه تلاش می كنند تا برای كمك به سیل زدگان در استان های درگیر مانند لرستان و گلستان و خوزستان كمك های مردمی را جمع آوری كنند.
وی تصریح كرد: تجربه موكب داری بعضی از ادارات اوقاف استان ها در روزهای اربعین در حوادث اخیر به كمك آمد و الان برخی ادارات اوقاف مشغول پخت برای مسافران و لطمه دیدگان هستند.
حجت الاسلام عادل از افتتاح مراكز افق در بقاع متبركه كشور آگاهی داد و اظهار داشت: تابحال بقاع متبركه كشور مركز فرهنگی و قرآنی داشتند و از این پس و با عنایت به نیاز كشور به خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراكز «افق» در بقاع متبركه راه اندازی می شود.



5.0 / 5
4143
1398/01/17
14:42:58
تگهای خبر: خدمات , فرهنگ , قرآن , كیفیت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
جاویدانی