از امروز

تخصیص حمایت های ساختار همگرا به بازی سازان عضو شروع شد

تخصیص حمایت های ساختار همگرا به بازی سازان عضو شروع شد

جاویدانی: با آماده سازی زیرساخت های لازم و همین طور ویرایش شرایط بهره برداری از حمایت ها، همگرا آماده است تا از امروز ۲۷ فروردین ماه، به اعضای خود خدماتی را به جامعه بازی سازی عرضه نماید.


به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، اعضای همگرا می توانند از همین امروز با نام كاربری كه قبل از این در پورتال همگرا ثبت نام كرده بودند، وارد پروفایل خود شوند و در نوار ساندویچی، از بخش تخصصی، گزینه درخواست حمایت را انتخاب كنند. در این قسمت، بخش های زیر را مشاهده خواهید كرد: بخش راهنما كه نیاز به مطالعه دقیق شما دارد نام و رتبه شركت / تیم، اعتبار سالانه و اعتبار فصلی: شما بسته به رتبه ای كه كسب كرده اید، اعتبار خاصی در سال حمایتی همگرا دریافت خواهید كرد و در هر فصل به اندازه اعتبار فصلی خود می توانید از آن برداشت كنید. اگر در انتهای فصل، از اعتبار فصلی شما باقی مانده باشد، این اعتبار به فصل بعد منتقل خواهد شد. نحوه توزیع اعتبار همگرا به صورت دو نیمسال بهار / تابستان و پاییز / زمستان است. در نیمسال بهار / تابستان، شركت ها و تیم های رتبه های غزال و یوز ۱۰۰٪ كل اعتبار حمایتی خود، رتبه هدیوش ۵۰٪ كل اعتبار خود و دو رتبه شیردال و ققنوس ۳۰% كل اعتبار خودشان را دریافت خواهند كرد. مابقی اعتبار سه رتبه بالاتر، در نیمه دوم سال به ایشان تخصیص پیدا خواهدنمود. نام درخواست: باید گویاترین نام را انتخاب كنید تا پیگیری های آتی را تسهیل كند. فهرست خدمات قابل ارائه: تمامی همكاران حمایتی همگرا را نمایش می دهد. توجه كنید كه این فهرست شامل چندین صفحه است و قابلیت مشاهده وبسایت و پروپوزال ایشان را دارد. شما می توانید همكاران حمایتی مختلف را در خدمت مورد نظر خود با یكدیگر مقایسه كرده و بهینه ترین تصمیم را بگیرید. شرح درخواست: در آن باید درخواست، شرایط و مستندات مورد نیاز را قرار دهید. قبل از ثبت درخواست خود، حتما قسمت شرایط بهره برداری را مطالعه كنید تا باخبر شوید تا چه رقمی و به چه صورتی قادر به دریافت حمایت مورد نظر هستید. شرایط بهره برداری: این قسمت بطور خلاصه توضیح می دهد كه دریافت هر حمایت چه شرایطی دارد. در هر بخش، یك فلوچارت وجود دارد كه مرحله به مرحله به شما آموزش می دهد سپس ثبت درخواست چه اتفاقی خواهد افتاد. بلافاصله پس از اینكه درخواست تان را ثبت كردید، ما در دبیرخانه همگرا پروسه تخصیص حمایت شما را آغاز خواهیم كرد. توجه داشته باشید كه نیازی به حضور یا تماس از جانب شما وجود ندارد و در صورت نیاز، دبیرخانه بوسیله پورتال یا تماس تلفنی با شما در ارتباط خواهد بود. هر مرحله جدید در پورتال، بوسیله ایمیل به رابط همگرا اطلاع رسانی خواهد شد. در تیم همگرا بسیار خرسندیم كه لحظه بهره برداری از حمایت ها فرا رسیده و امیدواریم بتوانیم حمایتی همسو با نیازتان در اختیارتان قرار دهیم تا قدمی به سمت اعتلای صنعت بازی ایران برداریم. سوالات خودرا با دبیرخانه همگرا و داخلی های ۳۴۵ و ۳۴۶ مطرح كنید.

5.0 / 5
4467
1398/01/27
16:51:05
تگهای خبر: آموزش , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
جاویدانی