حجت الاسلام مروی خبر داد:

مشاركت آستان قدس در ساخت خانه و مدرسه در مناطق سیل زده

مشاركت آستان قدس در ساخت خانه و مدرسه در مناطق سیل زده

به گزارش جاویدانی تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: تلاش داریم با حذف كردن اقداماتی كه الان در اولویت آستان قدس نیست، در ساختن خانه ها، مدارس و مساجد مشاركت داشته باشیم.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام احمد مروی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: تا این مرحله نیروهای مردمی، نظامی و انتظامی، بسیج و روحانیون همه مشاركت كردند تا از این مرحله بحرانی عبور نماییم و به حمدالله خوب بوده است. البته مردم توقع و انتظاراتی دارند كه بجا هم است؛ مردم در یك لحظه تمام سرمایه چندین ساله خودشان را از دست دادند. مردم همانگونه كه در مرحله اول، مشاركت و احساس مسئولیت و نوع دوستی با سیل زدگان داشتند، در بازسازی و تجهیز خانه های صدمه دیدگان هم مشاركت كنند. در تمامی اتفاقات دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، قضایای منافقین، توطئه ها و فتنه هایی كه دشمن بر ما تحمیل كرده و همینطور در حوادث و بلایای طبیعی، با همبستگی و همراهی مردم توانستیم از این مراحل عبور نماییم. باید این همبستگی را تقویت نماییم تا در مقابل حوادث و بلایای طبیعی با سربلندی و موفقیت پیش برویم.
وی با اشاره به اینكه آستان قدس رسیدگی به نیازمندان را جزو وظیفه ذاتی خود می داند، اظهار داشت: حدود ۱۰۰ گروه متشكل از ۱۰۰۰ نفر از خادم یاران، در سه استان سیل زده مشغول به خدمات رسانی هستند.

مروی تصریح كرد: تلاش داریم با حذف كردن اقداماتی كه الان در اولویت آستان قدس نیست، در ساختن خانه ها، مدارس و مساجد مشاركت داشته باشیم.



5.0 / 5
4445
1398/01/29
14:20:48
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
جاویدانی