آرزوهای دست ساز به نمایشگاه كتاب تهران آمد

آرزوهای دست ساز به نمایشگاه كتاب تهران آمد

جاویدانی: كتاب آرزوهای دست ساز نوشته میلاد حبیبی با سوژه شكل گیری یك شركت دانش بنیان، در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران ارائه شد.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، كتاب «آرزوهای دست ساز» از مجموعه تاریخ شفاهی با سوژه پیشرفت است كه توسط میلاد حبیبی نوشته شده و به ماجرای شكل گیری یك شركت دانش بنیان می پردازد كه در ۱۸۴ صفحه و در سال ۱۳۹۸ انتشار یافته است.
چند خط از این كتاب را در ادامه می خوانید: زمینه ای كه بچه ها وارد آن شده بودند، زمینه‌ی حساس و مهمی بود و تجهیزات موردنیازشان كاركرد دوگانه داشت. هم در كارهای معمولی از آن استفاده می شد و هم در سامانه های فضایی، موشكی و راداری. اوایل تازه كار بودند و از این مسائل اطلاعی نداشتند. از خیلی چیزها اطلاع نداشتند؛ نه از تحریم های داخلی، نه از تحریم های خارجی. هرچقدر حساسیت بیشتر می شد، تحریم ها شدیدتر می شد. هرچقدر تحریم ها شدیدتر می شد، كار سخت تر می شد. هرچقدر كار سخت تر می شد، نگرانی شان بیشتر می شد. اما نگرانی از تحریم های خارجی بی جهت بود، چون دور زدنشان ساده تر از آن چیزی بود كه فكرش را می كردند. مسئله‌ی اصلی تحریم های داخلی بود. تحریم های داخلی را چگونه باید دور می زدند!؟
دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در غرفه شماره ۴۲ راهروی شماره ۲۰ سالن ناشران عمومی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران واقع در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) پذیرای عموم علاقه مندان به كتاب و كتاب خوانی است.

5.0 / 5
4154
1398/02/11
13:28:01
تگهای خبر: شركت , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
جاویدانی