در نمایشگاه كتاب دوحه صورت گرفت؛

تاكید ایران و قطر بر گسترش تبادلات كتاب و نشر

تاكید ایران و قطر بر گسترش تبادلات كتاب و نشر

جاویدانی: رئیس نمایشگاه كتاب دوحه ضمن بازدید از غرفه ایران در نمایشگاه بین المللی كتاب دوحه بر گسترش تبادلات نشر ایران و قطر تاكید نمود.



به گزارش جاویدانی به نقل از مهر، جاسم احمد ابوالعینین رئیس نمایشگاه كتاب دوحه از غرفه ایران در این نمایشگاه بازدید و با محمد سلگی رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ملاقات و گفتگو كرد.
در این دیدار رئیس نمایشگاه كتاب دوحه و سلگی درباره توجه ویژه به گسترش تبادلات فرهنگی و اقتصاد نشر ایران و قطر به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در ادامه، جوانب مختلف نمایشگاه های كتاب تهران و دوحه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و جاسم احمد ابوالعینین ضمن اشاره به تجربه حضور خود در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از پیگیری مراحل در رابطه با میهمان ویژه شدن آن كشور در نمایشگاه كتاب تهران آگاهی داد و این حضور را مفید ارزیابی كرد.
سلگی نیز با اشاره به بازدید از برخی مراكز فرهنگی و علمی نظیر كتابخانه ملی قطر، موزه ملی هنرهای اسلامی و همین طور دانشگاه قطر، چشم انداز تعاملات فرهنگی دوكشور را بسیار عالی ارزیابی و استفاده از تجربیات دوجانبه را، راهی برای ارتقای سطح تعاملات فرهنگی دانست.
سی امین دوره نمایشگاه كتاب دوحه با شعار «افلا تتفكرون» و محوریت كتب علمی با حضور ۳۳۱ ناشر و نمایندگان ۳۱ كشور خارجی در حال برگزاری است.

5.0 / 5
4274
1398/10/23
21:53:25
تگهای خبر: دانشگاه , فرهنگ , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
جاویدانی