رویداد ملی فهما تا 4 بهمن تمدید گردید

رویداد ملی فهما تا 4 بهمن تمدید گردید

به گزارش جاویدانی رئیس ستاد كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور، اظهار داشت: بر طبق جدول زمان بندی از پیش تعیین شده كه منطبق با مصوبات شورای سیاستگذاری رویداد ملی فهما است، روز چهارشنبه (25 دی) سال جاری آخرین مهلت برای ثبت و بارگذاری اطلاعات كانون ها در سامانه بچه های مسجد اعلام گردید.


به گزارش جاویدانی به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای فهما، حجت الاسلام ارزانی، اضافه كرد: باتوجه به حجم بالایی از درخواست مدیران كانون های سراسر كشور، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری فهما، اختتام زمان ثبت اطلاعات، تولیدات و گزارش ها و آغاز ارزیابی ها تا روز جمعه ۴ بهمن ماه تمدید گردید.
وی اظهار نمود: ارزیابی كارهای كانون های فرهنگی هنری مساجد بعد از اتمام زمان تعیین شده با دریافت خروجی سامانه بچه های مسجد، به صورت رسمی از طرف كارشناسان ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور بر طبق شاخص ها و فرآیندهای بارگذاری شده شروع می شود.
رئیس ستاد هماهنگی كانون های فرهنگی هنری مساجد كشور، با اشاره به اینكه كمتر از ۴۸ ساعت به پایان زمان تعیین شده باقی مانده است، ابراز كرد: نظر به درخواست های گسترده مدیران كانون های فرهنگی هنری سراسر كشور، دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری فهما، ۹ روز به زمان باقیمانده اضافه گردید تا كانون ها در زمان مناسبی را برای مشاركت در شاخص ها و فرآیندهای اعلام شده و بارگذاری اطلاعات در چارچوب فاكتورهای مذكور به عمل آورده و در پروسه ارزیابی های سال ۹۸ حضور فعال تری داشته باشند.
وی با اشاره به اینكه درخواست كانون ها اجابت شده و رویداد ملی فهما ۹ روز دیگر تمدید شده است، بیان كرد: دریافت آخرین خروجی از سامانه بعنوان مرحله نخست از مراحل ارزیابی كانون ها(ارزیابی سیستمی و سامانه ای) به ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۴ بهمن ۹۸ موكول شد.
رئیس ستاد هماهنگی كانون های فهما، اشاره كرد: مدیران و اعضای محترم كانون های فرهنگی هنری مساجد بایستی این مسئله را مورد توجه داشته باشند كه نخستین رویداد ملی فهما در حال برگزاری است اما بعد از اتمام مهلت مذكور، نیز می توانند نسبت به بارگذاری اطلاعات، تولیدات و گزارشات(براساس فرآیندهای پیاده سازی شده در پرتال) اقدام نمایند.
وی از رویداد ملی فهما بعنوان فرصتی درخشان برای عرضه توانمندی های كانون های فرهنگی هنری مساجد نام برد و اشاره كرد: زیست بوم مجازی بچه های مسجد بعنوان یك زیرساخت مهم و اساسی شرایط بسیار مطلوبی را برای ارزیابی ها، حمایت های هدفمند و نزدیك به واقعیت و صد البته سهولت در تبادلات و تعاملات بین كانونی، شهرستانی، استانی، ملی و حتی در آینده بین المللی به وجود می آورد.




منبع:

5.0 / 5
4224
1398/10/24
19:00:58
تگهای خبر: فرهنگ , مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
جاویدانی