رئیس ستاد اقامه نماز:

نتوانسته ایم زیبایی های دین را به مردم معرفی كنند

نتوانسته ایم زیبایی های دین را به مردم معرفی كنند

به گزارش جاویدانی رئیس ستاد اقامه نماز كشور اظهار داشت: ما روحانیون و طلاب كه تنها نباید روضه بخوانیم، گاهی هم باید مردم را بخندانیم.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، حجت الاسلام محسن قرائتی امروز (هفتم اسفند) در نشست با تعدادی از طلاب حوزه های علمیه استان كرمانشاه اظهار نمود: تابحال نتوانسته ایم زیبایی های دین را به مردم معرفی نماییم، در صورتی كه با ورود به این حوزه می توانیم مردم و بخصوص جوان ترها را جذب دین نماییم.
وی با اشاره به اعتكاف سالانه صدها جوان، اضافه كرد: با استفاده از ظرفیت اعتكاف می توان در جهت آموزش موضوعات مختلف به جوانان اقدام نمود.
قرائتی سپس طلاب حوزه های علمیه را به فراگیری علوم مفیده سفارش كرد و اضافه كرد: علومی را یاد بگیرید كه به درد دنیا و آخرت شما بخورد.
ایشان در ادامه از قرآن كریم بعنوان كتاب قانون و زندگی یاد كرد و اظهار داشت: اگر همه چیز ما حول محور قرآن باشد، می توانیم در زندگی موفق عمل نماییم.
رئیس ستاد اقامه نماز كشور در ادامه اشاره ای هم به مشكلات اقتصادی موجود داشت و اضافه كرد: اینكه هر جا كه م یرویم صحبت از گرانی گوشت و مرغ و تخم مرغ است توجیه خوبی برای كم كردن حضورمان در مناسبت های مختلف نیست، چونكه ما این همه شهید و جانباز فقط بخاطر گوشت و مرغ نداده ایم.



5.0 / 5
4347
1397/12/07
19:37:44
تگهای خبر: زیبایی , قرآن
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲
جاویدانی