میبد میزبان افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

میبد میزبان افتتاحیه هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی

جاویدانی: دبیر اجرایی ستاد مركزی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی، اظهار داشت: این اجلاس توسط بیشتر از 40 شبكه بین المللی داخلی و خارجی به صورت زنده پخش می شود.


به گزارش جاویدانی به نقل از ایسنا، «هادی نباتی نژاد» در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در جمع اعضای ستاد استانی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی، با اشاره به اهمیت برگزاری این اجلاس، اظهار نمود: توجه به حوزه رسانه ای همچون مهمترین اقدامات و برنامه ریزی های مد نظر برای این رویداد مذهبی و ارزشی است.
وی هم افزایی برای اجرا و برنامه ریزی كمیته های مختلف را ضروری دانست و اضافه كرد: به منظور تسهیل كردن اقدامات و ستاندن مجوزات لازم كمیته های تخصصی مختلفی هم در ستاد مركزی اجلاس راه اندازی شده كه اگر كمیته های استانی با آنها ارتباط برقرار كنند برنامه ریزی های منسجم و باردیگر كاری ها حذف می شود.
دبیر اجرایی ستاد مركزی هفدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با بیان این كه در استان رئیس ستاد، استاندار و دبیر، معاون سیاسی و امنیتی استاندار است، اظهار داشت: حضور بیشتر از ۴۰ میهمان خارجی كه در كشورهای مسلمان جهان مشغول فعالیت در دستگاه امام حسین(ع) هستند همچون خاصیت های این رویداد حائز اهمیت می باشد.
نباتی نژاد با اشاره به شرایط سن و سال پیرغلامان میهمان در این اجلاس، اشاره كرد: رعایت احترام و حرمت پیرغلامان حسینی هم به سبب سالمندی و هم به سبب موقعیت اجتماعی كه به واسطه خدمت در دستگاه امام حسین به وجود آمده است، اولویت اجرایی ستاد مركزی و استانی این اجلاس است.
این مسئول در ادامه با بیان این كه مركز بسیج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران متولی اصلی این اجلاس بین المللی است و اهتمام كرده با تمام توان فنی و اجرایی خود پای كار بیاید، اشاره كرد: نظارت و همكاری دستگاه های اجرایی و نظارتی استان باید زیرساخت های این مهم را تقویت كند.
وی پنجم تا هشتم شهریورماه را زمان قطعی برای این اجلاس بین المللی در استان یزد دانست و بیان كرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده مقرر است مراسم افتتاحیه در شهرستان میبد و مراسم اختتامیه با حضور هیأت های عزارداری استان یزد در میدان امیرچخماق اجرا شود.
دبیر اجرایی هفدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی درانتها پخش زنده تلویزیونی از حدود ۴۰ شبكه بین المللی داخلی و خارجی را یكی دیگر از خاصیت های این رویداد مهم عنوان نمود و اظهار داشت: خوشبختانه با همكاری مدیران استان زیرساخت و شرایط مطلوبی در یزد و میبد برای این اجلاس به وجود آمده است.




منبع:

5.0 / 5
4191
1398/05/17
18:28:57
تگهای خبر: سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴
جاویدانی